Bijna gedaan...

4 september 2022 - Girardot, Colombia

We komen even op adem in Girardot maar dat is wennen en ...het regent zelfs.Er is ineens weinig te doen..De reis loopt ten einde.Gedaan met de kippensoep op de nuchtere maag,met minstens twee eieren per dag ,met rijst en nog eens rijst,met het gooien van het toiletpapier in de vuilnisbak ipv in de WC-pot...maar ook gedaan met de prachtige landschappen,de vriendelijke mensen,de warme ontmoetingen ...Iemand vroeg of we nog niet overwogen hadden om ons in Colombia te vestigen ...maar de kinderen verlangen naar hun leven in België (en wij ook).

Bedankt in naam van de families voor jullie bijdrage (van het nieuwjaarsfeest 2020) die we aan beide families goed besteed hebben (naast onze eigen investering)."Que Dios te bendiga" zeggen ze hier als ze iets krijgen (Dat God je zegene)

En "Si Dios lo quiere" (Als God het wil) landen we dinsdag veilig in Brussel .Bedankt voor alle reacties en tot in België hopen we .

1. Guido en rita:
    Beste familie op reis,
    Wat opvalt in jullie reisverhaal is de enorme cultuurschok en contrast tussen de verschillende families en streken in het land.
    Ik kan aannemen dat het terugzien emotioneel is na al die jaren.
    Maar blijkbaar is het voor jullie ook een opgave om al die rijst te verteren.
    Gelukkig zijn er de prachtige uitstappen en de landschappen en bezienswaardigheden.
    Geniet van de laatste dagen in Colombia en doe ook de groeten aan allen.
    Prettige en behouden terugreis.
    Guido en Rita.
  2. Liliane van sande:
    veilige reis terug!
  3. Koen en Anny:
    4 september 2022
    Van een onvergetelijke reis gesproken, emotioneel voor ieder van jullie alsook voor de familie van Thomas en Andres, deze momenten zullen altijd in jullie geheugen gegrift staan, geniet nog van de laatste momenten in Columbia en kom veilig terug.
    vele groetjes
  4. Greet en Patrick:
    4 september 2022
    Wij keken er naar uit om telkens jullie reisverhaal te lezen. Mooie verhalen maar ook emotioneel, zelfs voor ons.
    Groetjes aan jullie allen en een veilige reis terug
  5. Paul en marleen:
    5 september 2022
    Dank voor de mooi reisverhalen en wensen jullie een behouden thuiskomst.
  6. André en Carine:
    5 september 2022